[Svetlo]Aktualni info

HenyZ
Wed, 21 Nov 2001 15:00:51 +0100

Zdravim vsechny!
A jsem poslem - zda dobrych ci spatnych zprav necham na vas :-)) Tom
Maixner je dva dny pracovne mimo CR, takze k mailum se dostane opet az
po navratu. Takze se vsichni dusevne pripravime, ze? :-) Lidickove,
jen bych chtela poprosit, nechme hormony v klidu, neni proc se prat a
vasnit. Je nesporne, ze Tom je odbornik pres svetlo, my [Jenik
zvlaste] jsme holt zase pres tmu :-), ale to nam prece nikterak
nepodrazi nohy. Ja osobne bych velmi uvitala otevrenou a prinosnou
diskuzi, klido pido i se spetkou toho postuchovani [sama nejlepe vim,
ze jemne hecovani spise prida na kvalite nez naopak, ale jen u
dospelaku, kteri to maji srovnane a stoji si za tim, co reknou, jinak
ne, protoze jinak to ma presne opacne ucinky], ale vse v mezich normy,
to je jasna vec. A navic mne nesmirne zajima prave ta fyzikalni
stranka veci. A pevne verim, ze tato diskuze bude vzdy pouze na te
nejodbornejsi urovni, ku prospechu vsech. Za Toma rucim v tom smeru,
ze se nam nikdy nebude snazit uskodit, pouze nam dal nahlednout do
problematiky z opacne strany barikady :-)). Pokud by se nekdy povedlo
spojit usili temnonebniku a svetlaru, nemelo by to chybu.
                 Howk!
                        Love, Heny