[Svetlo][svetlaren] plakaty s nastennymi svitidly

Jan Hollan
Fri, 9 Feb 2001 21:02:53 +0100 (CET)

Přeji pěkný weekend,

v archivu
 http://groups.yahoo.com/group/DarkSky-list/files/Presentation/

jsou dva pěkné plakáty ukazující strašná a dobrá nástěnná venkovní
svítidla. Jsou tam jako nevelké (74 KB) pdf soubory, header1 a header2.

Abyste se na ně dostali, musíte být přihlášení uživatelé yahoo.com, což je
beztak potřeba pro užívání mailinglistu smph nebo svetlaren. Já jsem se
o vystavených souborech dozvěděl při dodatečném prohlížení zpráv
v DarkSky-list, který všem rovněž doporučuju, zvlášt, čtou-li rychle a
každý den (to jsem právě tři týdny nedělal a teď honím bycha).

Pokud jste užívali egroups.com, přihlaste se tak, aby yahoo vědělo, kdo
jste -- pak vám nabídne všechny mailinglisty, které odebíráte.

zdraví Jeník Hollan

PS.
 příklady tří typů svítidel, co jsem onehdá namaloval já, jsou nadále
na adrese
  http://amper.ped.muni.cz/light/schemata/

 a jejich zdroje (postscriptové prográmky které lze snadno editovat, např.
pro nápisy v jiných jazycích) v podadresáři eps = sources. Poněkud jsem je
od první verze učesal a prohlásil za podléhající GPL, tj. s volnými
zdroji, které by měli uživatelé např. pdf verzí mít možnost najít. (v png
i pdf formátech je na zdroje odkaz).

eGroups is now Yahoo! Groups
Click here for more details
http://click.egroups.com/1/11231/0/_/_/_/981748977/