[Svetlo]offtopic: tykani

Ludek Vasta
Mon, 3 Dec 2001 13:24:19 +0100 (CET)

On Mon, 3 Dec 2001, DQL osvětlování wrote:

> Myslel jsem si, ze to v nekterem z minulych prispevku byl preklep. To
> tykani. Nevim o tom, ze bych Vam tykani nabidl. Nesnasim svevolne tykani.
> Tykat si mi netroufl ani muj nekdejsi komunisticky reditel; a oslovoval me
> pane; kdyz mne oslovil soudruhu, tak se velice rychle opravil.

Omlouvam se za tykani. Nechtel jsem tim urazit. Je to jen sila zvyku, ze v
takovychto elektronickych konferencich si lide vetsinou tykaji. Ostatne
treba Heny jsem take v zivote nevidel a presto jsme si bez vzajemneho
dovolovani zacali po mailu tykat. Vlastne rada lidi z konference se osobne
nesetkala a presto si zde tykaji. Samozrejme si to tykani nelze vynucovat
a proto se budu snazit Vam v prispevcich netykat.

Mjejte se pjeknje

Ludek

Ludek Vasta                                  University of Economics
ludekAsorry....cz                                            Prague
tel.: +420-2-7191.4703/270                            Czech Republic