Panu Vastovi a ostatnim Re: [Svetlo]7+1 dotaz

DQL osvetlovani
Mon, 3 Dec 2001 12:39:33 +0100

od  Ludek Vasta <ludekAsorry....cz> Re: [Svetlo]7+1 dotaz  datum  03. 12.
2001 9:39

Vazeni,

> Myslim, ze ten pozdrav mel byt nadsazkou. Myslim, ze ta otazka take.

Otazka neni nadsazkou. Za valky  bylo protiletadlove zatemneni. Pak, v
astronomum priznivem :-), roce 79 pod vladou komunistu, kdy k nam dorazila
energeticka krize, byt to bylo podle nich v planovitem hospodarstvi nemozne.
Takze "temer temna republika" ve mne skutecne vyvolala tyto neprijemne
asociace. Kdyz Heny uklouzlo slovo Cikan, tak zde byla temer lincovana
[nejsem rasista, manzelka je Zidovka (je ne), mam pritele Cikana (chcete-li
Roma, ale on to nechce), mam pritele cernocha a Vietnamce]. Zmineny pozdrav
byl stejne nevhodny, at uz slo o nadsazku nebo ne.

> Ano, to je velky handicap.

Tak to jsem rad, ze se konecne v necem shodneme. Opakuji, pri rozumne
argumentaci lze presvedcit i jine, nez jen o kazdy hlas bojujici totalitni
stranu.

> Ale jiste, ze diskutuj! .........

Myslel jsem si, ze to v nekterem z minulych prispevku byl preklep. To
tykani. Nevim o tom, ze bych Vam tykani nabidl. Nesnasim svevolne tykani.
Tykat si mi netroufl ani muj nekdejsi komunisticky reditel; a oslovoval me
pane; kdyz mne oslovil soudruhu, tak se velice rychle opravil.

> 8. Dotaz posledni - odpovi mi nekdo (alespon na prvych 7 otazek)?

Diky, alespon jeden; zatim nikdo vic... A nikdo na to podstatne.

Zdravi

                           Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).
Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001