[Svetlo]Panu Moravcovi a dalsim - RE: Koule (snad naposledy)

DQL osvetlovani
Mon, 3 Dec 2001 12:26:18 +0100

Vazeni,

>Taky nevim, ale zkusim se poptat. Ja myslim, ze svitit na cokoliv jen
>proto,ze se nam to libi, muze byt sice hezky, ale jsem proti tomu. Tim
>nerikam, zese mi to nelibi na pohled, ale myslim si, ze je to zbytecny.
>Zdenek Moravec

Jen poznámka: Když někde vidím dobře nasvětlený strom, tak to ve mne vzbudi
libe pocity. A nejsem takovy sam. O tom je architektonicke osvetleni. O
psychickem pusobeni pohledu na krasu. Krasa stromu je jina ve dne a jina za
tmy. Rada z clenu SpTN je asi zaslepena vidinou temneho nebe [Temne nebe -
zajimave -  v literature se pise "nebe bylo JASNE, plne hvezd" :-)] a nechce
doprat jinym jine dusevni pozitky nez hvezdy. Kdybychom takto uvazovali, tak
bydlime v ohavnych krabicich protoze na tom, jak vypada nase obydli preci
nezalezi. Nebylo by baroko, secese,.... jen kamenne chatrce by byly zameneny
technologicky jednoduchymi panelaky. Chodili bychom v hadrech a kuzich,
protoze to splni ucel ochrany tela. Holky by nenosily minisukne a to by
prece byla skoda!

A k osvetleni stromu konkretne: Osobne jsem navrhoval architektonicke
osvetleni nekolika zameckych parku. Jednal pri tom i s ochranari a nikdo
nevznesl namitku proti osvetlovani zelene.

Srdecne vas zdravim

                       Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).
Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001