[Svetlo]7+1 dotaz

Ludek Vasta
Mon, 3 Dec 2001 09:38:05 +0100 (CET)

On Sat, 1 Dec 2001, DQL osvětlování wrote:

> 5. Nezda se vam pozdrav "uz temer z temne Ceske republiky" zlovestny? CR
> byla naposledy v takovem stavu za valky.

Myslim, ze ten pozdrav mel byt nadsazkou. Myslim, ze ta otazka take. Ale i
tak to slouzi za poznamku. Jenik uz kdesi psal, ze pred cca 150 lety byl
dym z tovaren znamkou vyspelosti. Cim vice dymu, tim vyspelejsi stat. Dnes
uz si to nemyslime. Se svetlem je to asi obdobne, jen zpozdene o par
desitek let.

> 6. Nezda se vam spojeni s komunisty spatne (stale nechapu proc protiustavni
> organizace neni zakazana)?

Ano, to je velky handicap.

> 7. Mam nadale s vami vest diskusi? Je ta diskuse k necemu nebo mne jen
> nechate mluvit dokud se neunavim? Mate zajem na spolupraci astronomu a
> svetelnych techniku? Nerad bych ztracel cas hazenim hrachu na zed.

Ale jiste, ze diskutuj! Vzdyt tim se nase nazory tribi, upravuji. Vzajemne
se ovlivnujeme. Na nektere Tve argumenty treba nereaguji jen proto, ze
s nimi souhlasim. Tve zkusenosti coby svetelneho technika nam pomahaji.

> 8. Dotaz posledni - odpovi mi nekdo (alespon na prvych 7 otazek)?

Mjejte se pjeknje

Ludek

Ludek Vasta                                  University of Economics
ludekAsorry....cz                                            Prague
tel.: +420-2-7191.4703/270                            Czech Republic