[Svetlo]Listing http://svetlo.astro.cz

Ludek Vasta
Wed, 8 Aug 2001 17:07:19 +0200 (CEST)

On Wed, 8 Aug 2001 ruthAonly-yellow-pages... wrote:

> Please can you advise who I should contact to ask permission
> to include http://svetlo.astro.cz ?
> We would like to list it in the global Only-Yellow-Pages
> online directory.
> There is no charge, but we do need their permission.
> Thanking you in anticipation,
> Ruth Townsend
> Content Editor
> http://www.only-yellow-pages.com

To je zvlastni. Uz jsem dostal jeden takovy dopis kvuli serveru
sorry.vse.cz. A jak to tak vypada, tak jich dostanu jeste vice. Vite o
nich nekdo neco? Mne se na jejich stranky nepodarilo dostat, vzdy mi to
zhroutilo browser. Takze nevim, je-li to mineno vazne, ci se jedna o
nejakou chytrejsi formu spamu, ktere se mam branit filtrovanim.

Mjejte se pjeknje

Ludek

Ludek Vasta                                  University of Economics
ludekAsorry....cz                                            Prague
tel.: +420-2-7936766/270                              Czech Republic