[Svetlo]svetla na Sv. Kopecku

Petr Pravec
Wed, 4 Apr 2001 22:16:23 +0200 (MET DST)

On Fri, 30 Mar 2001, Ludek Vasta wrote:

> Kdyz uz pojedes do Olomouce, tak zdokumentuj take nove osvetleni na
> olomouckem namesti. Co jsem videl fotku v dnesnich novinach, tak tam maji
> nejake svitici tyce, ktere sviti dokola, ale ne dolu, protoze tam vadi
> sloup. Pripojuji clanek z LN:
>
> Zdroj: Lidove noviny
> Datum: 30.03.2001
> Nazev: V Olomouci se nepovedlo nove osvetleni

Ty nove lampy v Olomouci jsou pokud vim jen provizorni, aby tam vybec nejake
osvetleni bylo, nebot firma, ktera mela dodat nove lampy podle schvaleneho
projektu (jake to ovsem budou, to nevim) ma s tou dodavkou zpozdeni.
Takze pry to stavajici provizorni osvetleni bude jiz za par mesicu
nahrazeno jinym.  Tolik jsem se o tom docetl v regionalni priloze MF Dnes.

Zdravim,    Petr Pravec