[Svetlo] Do Noveho roku: Nove paradigma

Jan Hollan jhollan na amper.ped.muni.cz
Středa Prosinec 31 16:30:53 CET 2008

Milí noční spojenci,

se svým (momentálně nevelkým) elánem Vám přeji vše nejlepší do Nového
roku a dál.

V oboru ochrany noci jsem napsal něco přece jen místy nového, viz
         http://amper.ped.muni.cz/light/texty_pdf/paradigma.pdf

Je to příspěvek na doktorandskou konferenci stavařů, ale pro svícení je též
relevantní, najmě pokud jde o odkazy. Ke svícení, ke klimatu.

Nevelký elán plyne i z toho, že si uvědomuji, co vše je žádoucí dotáhnout
do slušného stavu v oboru výzkumu meteorů. Už se nemám na koho vymlouvat,
umřel mi učitel (vlastně guru, ač jsem se s ním posledních dvacet let už
moc nevídal), Vladimír Znojil. Už to, bohužel, dál nešlo. Viz stručná
vzpomínka na
        http://www.astro.sk/pipermail/astrocs/2008q4/000402.html

Většinu času jsem v uplynulém roce věnoval ochraně klimatu (viz úvodní
odkazy na http://amper.ped.muni.cz/gw) a koncem roku též disertaci
  o oknech v pasivních domech. Je mi líto, že na tmu mám málo času. Aspoň
o ní ale učím pokročilé mediky.

Ke svícení jsem poslední dobou napsal narychlo jen jeden dopis (dostal jsem na
něj milou, vstřícnou odpověď),
        http://amper.ped.muni.cz/jenik/letters/public/msg00263.html

Look Up!

  jenik