[Svetlo]Z Uherskeho Hradiste

Tomáš Hynek
Thu, 1 Aug 2002 07:53:45 +0200

------=_NextPart_000_0008_01C23930.9011E320

Dobry den,

neni to tak davno, co jsem zde uvadel odkaz na svitidla, jake jsem pri =
sve navsteve Blanska vyfotil na tamnim namesti. Svitidla byla zajimava =
tim, ze samotny zdroj svetla byl schovan v dolni casti svitidla a svetlo =
se odrazelo od horni casti zpet dolu na chodnik. Jen pro pripomenuti:
=20
http://thynek.wz.cz/svetlo/Blansko02.jpg

Pred par dny jsem byl pracovne v Uherskem Hradisti. Az tesne pred =
odjezdem jsem si vsiml, ze tam maji na nekterych mistech obdobna =
svitidla jako v Blansku - tedy fungujici stejnym zpusobem, ale vzhledove =
trochu jina:

http://thynek.wz.cz/svetlo/Uherske_Hradiste_1.jpg

Na namesti (nevzpominam si nazev) jsou halogenova svitidla (ktera =
osvetluji fasady budov) vybavena clonami, aby nesvitila chodcum do oci. =
V posledni dobe vidavam takto upravenych halogenovych svitidel docela =
hodne, take tech, ktere osvetluji kostely blizko u cesty a mohli by =
svitit okolo jedoucim ridicum do oci. Kdyz jde clonit tak, aby svetlo =
nesvitilo zbytecne dolu a do stran, proc by se take nemohlo clonit tak, =
aby svetlo nesvitilo zbytecne vzhuru...

http://thynek.wz.cz/svetlo/Uherske_Hradiste_3.jpg

Tomas Hynek

------=_NextPart_000_0008_01C23930.9011E320

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Dobry den,</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>neni to tak davno, co jsem zde =
uvadel odkaz na=20
svitidla, jake jsem pri sve navsteve Blanska vyfotil na tamnim namesti. =
Svitidla=20
byla zajimava tim, ze samotny zdroj svetla byl schovan v dolni casti =
svitidla a=20
svetlo se odrazelo od horni casti zpet dolu na chodnik. Jen pro=20
pripomenuti:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2><A=20
href=3D"http://thynek.wz.cz/svetlo/Blansko02.jpg">http://thynek.wz.cz/sve=
tlo/Blansko02.jpg</A></FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Pred par dny jsem byl pracovne v =
Uherskem=20
Hradisti. Az tesne pred odjezdem jsem si vsiml, ze tam maji na nekterych =
mistech=20
obdobna svitidla jako v Blansku - tedy fungujici stejnym zpusobem, ale =
vzhledove=20
trochu jina:</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2><A=20
href=3D"http://thynek.wz.cz/svetlo/Uherske_Hradiste_1.jpg">http://thynek.=
wz.cz/svetlo/Uherske_Hradiste_1.jpg</A></FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Na namesti (nevzpominam si nazev) jsou halogenova svitidla (ktera =
osvetluji=20
fasady budov) vybavena clonami, aby nesvitila chodcum do oci. V posledni =
dobe=20
vidavam takto upravenych halogenovych svitidel docela hodne, take tech, =
ktere=20
osvetluji kostely blizko u cesty a mohli by svitit okolo jedoucim =
ridicum do=20
oci. Kdyz jde clonit tak, aby svetlo nesvitilo zbytecne dolu a do stran, =
proc by=20
se take nemohlo clonit&nbsp;tak, aby svetlo nesvitilo zbytecne =
vzhuru...</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><A=20
href=3D"http://thynek.wz.cz/svetlo/Uherske_Hradiste_3.jpg">http://thynek.=
wz.cz/svetlo/Uherske_Hradiste_3.jpg</A></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Tomas Hynek</DIV></FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0008_01C23930.9011E320--