[Svetlo]Osvetleni ve Zline-dodatek

Ludek Vasta
Thu, 2 May 2002 09:14:58 +0200 (CEST)

On Thu, 2 May 2002, Marek Kolasa wrote:

> takto upravenych svitidel lidmi, kterym to vadi jsem videl i v Ostrave
> nekolik. Nechapu jak muze "odbornik", ktery instaluje svitidla
> neuvazovat  o tom, ze lidem neni prijemne, kdyz maji doma svetla jako u
> vyslechu...

Hm... Ale urcite je to podle norem. Alespon na to se vzdycky odkazuji
svetlari, a to i v teto konferenci. A na muj dotaz, jestli by mi mohli dat
nejaky link na ty normy, zadny svetlar neodpovedel. Interpretace toho
mlceni muze byt ruzna - napriklad v normach se pise neco jineho, nez
svetlari tvrdi; nebo zadne normy ani neexistuji...

Mjejte se pjeknje

Ludek

Ludek Vasta                                  University of Economics
ludekAsorry....cz                                            Prague
tel.: +420-2-7191.4703/270                            Czech Republic