[Svetlo]RE: Dark Sky in Czechia (fwd)

Jan Hollan
Fri, 22 Mar 2002 18:29:37 +0100 (CET)

Muzete na to mrknout, je to strucny a pekny clanek. Rudolf tam ma obrazek
ze serie, kterou jsme spolu na podzim 2000 fotili. Brno je tam (i leckde
jinde) zmineno jako zacinajici pozitivni priklad, doufam, ze jej to
povzbudi, aby postupovalo prikladne i dale.

V nemcine byla zverejnena jina zpravicka, viz http://www.darksky.ch
 -- svycarska stranka ma vlevo vymluvne stridani nejvice znecistujiciho
ulicniho svitidla vubec, totiz ,,mlecne koule``, a svitidla kvalitniho,
plne cloneneho.

zdravi jenik

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 22 Mar 2002 09:32:11 -0600
From: Vanessa Thomas <VThomasAastronomy...>
To: 'Jan Hollan' <jhollanAamper....muni.cz>
Subject: RE: Dark Sky in Czechia

Jenik,

Thanks again for your help and your comments. I did make a couple of changes
based on the additional information.

The article has been published on our site. You can link to it from our
homepage (www.astronomy.com) or you can go to it directly with this link:
http://www.astronomy.com/Content/Dynamic/Articles/000/000/000/801qytrq.asp.

Again, congratulations! I hope more communities or even countries will
follow the Czech Republic's lead!
Vanessa