[Svetlo]Neprijemna zkusenost

HenyZ
Tue, 12 Feb 2002 11:49:22 +0100

Ahojte!
Vecer se mi ,,povedlo" videt velmi neprijemny obrazek. Posudte sami,
jak dalece souvisi se svetlem. Vyrazila jsem s pejsany na tradicni
vychazku a prochazeli jsme kolem jedne obzvlaste ,,povedene" rady
svitidel ve tvaru koule. Nevim, proc v tu dobu jeste letelo lovit
nadherne kane. Ale predpokladam, ze se vracelo do sveho teritoria na
noc a zkratka neodolalo loveckemu pudu. Pres silnici prebihala lasice
a kane slo po ni. Stremhlavy presny let a v tom se zapnulo verejne
osvetleni. Bylo zretelne videt, jak kane instinktivne doslova chnaplo
po ,,nepriteli" a dopadlo to dost hrozne. Samosebou nestacilo vybrat
stremhlavy let (k tomu intinktivnimu chovani byl jeste hrozny vichr) a
zabilo se o silnici. Fuj :-(( Ja jako bezmezny milovnik dravcu, ktery
v lonskem roce zachranoval a hyckal postolku a nezapomenu na jeji
hebke teploucke telo, krasne paratky , obri zoban, ktery mi mohl
kdykoliv proklovnout ruku, ale neudelal to, jen jsme si koukali z oci
do oci a vedeli oba, jsem tohle fakt nehezky prozila. Kane je tvor
krasny, vzacny, u mesta se vyskytuje malokdy, to postolka mnohem
casteji a nikdo mi nevymluvi, ze se proste leklo te desne svitici
koule s xenonovym efektem, coz je na oci fakticky hruza.
           Toz tak, mam chmurny zazitek, svetlari prominou,
cernonebnici pochopi....
                             Heny