[Svetlo]Re: koule

Tomáš Hynek
Sun, 2 Dec 2001 18:07:33 +0100

------=_NextPart_000_0019_01C17B5C.36DC4EE0

To je prave to - co je malo vypoukly a co uz hodne vypoukly kryt...?

Na Hornim namesti v Olomouci je to opravdu spatne, to ja vim, casto jsem =
tam jezdil, ale o takovou situaci prece neusilujeme. Mimochodem - to =
osvetleni na nam. Republiky je take spatne ?=20

S tou cernou cestou - bez komentare nic takoveho jsem nepsal a ani =
nezamyslel (a myslim si, ze to ani z meho textu nevyplyvalo).

Nerozumni stoprari a chodci - mate pravdu, ale resit to tim, ze se bude =
vsude svitit ? Nemeli by mit nekde na sobe neco reflexniho nebo trebas i =
svitilnu doporucenou pro chodce ? Mozna se vam to bude zdat trochu =
absurdni, ale myslim si, ze tak jako auta, motocykly, cykliste musi =
svitit, tak i chodci na neosvetlene silnici bez chodniku jsou v tu =
chvili preci jen ucastniky silnicniho provozu a meli by (i ve vlastnim =
zajmu) byt vybaveni alespon reflexnimi nasivkami nebo cyklistickymi =
svitidly - ne proto, aby si svitili na cestu, ale proto, aby byli lepe a =
vcas videt. A bylo by to take levnejsi.

Ja jen pisu to, co vidim, zakonum videni rozumim, zakonum osvetlovani =
ne. Presto si myslim, ze neni nutne sviti na vsechno, co se nam zamane. =
Mate pravdu-stolety strom je ponekud neco jineho nez to ostatni, o cem =
jsem psal, ale jak pro koho - nekoho jineho zase nemusi nezajimat strom, =
ale prave sidlo jeho firmy at je uz jakekoliv i neprilis zajimave =
vyhlizejici. A o to prave jde. Kazdy si chce sviti na to sve, co je v =
jeho zajmu.

Tomas Hynek
-------------------------------------------------------------------------=
---------------------------
Astronomick=E1 pozorov=E1n=ED vizu=E1ln=EC, fotograficky a ccd technikou
http://thynek.wz.cz/

------=_NextPart_000_0019_01C17B5C.36DC4EE0

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>To je prave to - co je malo =
vypoukly a co uz=20
hodne vypoukly kryt...?</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Na Hornim namesti v Olomouci je to =
opravdu=20
spatne, to ja vim, casto jsem tam jezdil, ale o takovou situaci prece=20
neusilujeme. Mimochodem - to osvetleni na nam. Republiky je take spatne =
?=20
</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>S tou cernou cestou - bez =
komentare nic=20
takoveho jsem nepsal a ani nezamyslel (a myslim si, ze to ani z meho =
textu=20
nevyplyvalo).</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Nerozumni stoprari a chodci - mate =
pravdu, ale=20
resit to tim, ze se bude vsude svitit ? Nemeli by mit nekde na sobe neco =

reflexniho nebo trebas i svitilnu doporucenou pro chodce ? Mozna se vam =
to bude=20
zdat trochu absurdni, ale myslim si, ze tak jako auta, motocykly, =
cykliste musi=20
svitit, tak i chodci na neosvetlene silnici bez chodniku jsou v tu =
chvili preci=20
jen ucastniky silnicniho provozu a meli by (i ve vlastnim zajmu) byt =
vybaveni=20
alespon reflexnimi nasivkami nebo cyklistickymi svitidly - ne proto, aby =
si=20
svitili na cestu, ale proto, aby byli lepe a vcas videt. A bylo by to =
take=20
levnejsi.</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Ja jen pisu to, co vidim, zakonum =
videni=20
rozumim, zakonum osvetlovani ne. Presto si myslim, ze neni nutne sviti =
na=20
vsechno, co se nam zamane. Mate pravdu-stolety strom je ponekud neco =
jineho nez=20
to ostatni, o cem jsem psal, ale jak pro koho - nekoho jineho zase =
nemusi=20
nezajimat strom, ale prave sidlo jeho firmy at je uz jakekoliv i =
neprilis=20
zajimave vyhlizejici. A o to prave jde. Kazdy si chce sviti na to sve, =
co je v=20
jeho zajmu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Tomas Hynek</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE"=20
pozorov=E1n=ED vizu=E1ln=EC, fotograficky a ccd technikou<BR><A=20
href=3D"http://thynek.wz.cz/">http://thynek.wz.cz/</A></FONT></DIV></BODY=