[Svetlo]7+1 dotaz

DQL osvetlovani
Sat, 1 Dec 2001 18:22:37 +0100

Vazeni,

zavalujete mne otazkami. I ja bych se rad poptal:

1. Kde najdu zneni pozmenovaciho navrhu k Zakonu o ovzdusi, ktery ma byt
prednesen?

2. Mohu spolupracovat na provadecich predpisech k tomuto zakonu nebo je
ucast svetelneho technika nezadouci? A pokud mohu, mohu obdrzet koncept,
ktery je patrne jiz ve vysokem stupni rozpracovanosti?

3. Myslite si, ze obecni urady jsou natolik kvalifikovane, ze jsou schopny
odborne posoudit, zda osvetleni v jejich obci je spravne, ze nebudou
prosazovat osvetleni, ktere napr. ohrozi bezpecnost dopravy? (Zákon - §3/10;
§50/1/k)

4. Pan Hollan pripustil prijatelnost i jinych svitidel nez tech s rovnym
cirym sklem. Opravuji se v tomto smyslu publikovane materialy (letak, Zakon
o ovzdusi, tiskova prohlaseni) nebo se chyby nadale budou verejne sirit?

5. Nezda se vam pozdrav "uz temer z temne Ceske republiky" zlovestny? CR
byla naposledy v takovem stavu za valky.

6. Nezda se vam spojeni s komunisty spatne (stale nechapu proc protiustavni
organizace neni zakazana)? Videl jsem jen kousek Kotle s jejich bossem a sel
mi mraz po zadech. Populisticke blaboly, neodpovidani na  otazky, opakovany
utek pri zaveru... Pri rozumne, kvalifikovane a nedogmaticke argumentaci lze
presvedcit i jine politiky.

7. Mam nadale s vami vest diskusi? Je ta diskuse k necemu nebo mne jen
nechate mluvit dokud se neunavim? Mate zajem na spolupraci astronomu a
svetelnych techniku? Nerad bych ztracel cas hazenim hrachu na zed.

8. Dotaz posledni - odpovi mi nekdo (alespon na prvych 7 otazek)?

                          Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).
Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001