[Svetlo]2001 Advanced Lighting Guidelines

Jan Hollan
Fri, 23 Nov 2001 17:43:12 +0100 (CET)

viz nize, jsou k dispozici ke stazeni na http://www.newbuildings.org --
zazipovany pdf ma necelych 9MB. Budou-li tam porad, nevim, takze
nevahejte, to musite mit... pokud uz nemate.

Existuje nějaký lepší manuál? Na první pohled si říkám, že asi stojí za
těch 35 dolarů, aby se pohodlně četl, asi si jej objednám, můžu rovnou
několik, ať je to za menší poštovné, má někdo zájem (stačí se pak stavit
s penězmi na brněnskou hvězdárnu)?

Ne, že by z pohledu prevence světelného znečištění byl skvělý, ale je to
krok správným směrem.

Jinak se moc omlouvám doc. Gašparovskému za zkomolení, uvědomil jsem si
to, už jak jsem ve čtvrtek přišel domů. A taky za další zkratové psaní,
samozřejmě nočním útlumem neklesne spotřeba dvakrát (to leda vypnutím),
možná jen o třetinu, takže to Barlovento by bylo ani ne Faktor 5.

zdraví J.H.