[Svetlo]Re: [IAN] Elmag. zareni vsude kolem

Jan Kameníček
Mon, 04 Jun 2001 11:38:30 +0200 (CEST)

Problemy, zejmena psychicke, muze nekdy zpusobit i nepritomnost svetla v noci:))
Jedna moje znama zila od narozeni v Usti n. L., ale provdala se do Mostu u Jablunkova. Nezvykla na tmu mela z tamnich noci deprese, bala se usnout, a to byl jeden z duvodu, proc donutila manzela, aby se odstehovali zpet do Usti :-))

Honza Kamenicek