[Svetlo][Svetlo-c]clanek o svitavskych lampach

Jan Hollan
Fri, 1 Dec 2000 19:27:51 +0100 (CET)

Vážený pane inženýre,

pořád jsem si občas vzpomínal na slib, že napíšu článek o vašich světlech
pro vaše regionální či městské noviny. Zainteresovaná veřejnost zdáli o
vašem dobrém osvětlení už dávno ví, např. díky obrázkům na

http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/lighting/examples/svitavy/svitavy.htm

ale mnozí místní možná netuší, jaký poklad mají.

Teď jsem konečně dopsal koncept článku, který by se do místního tisku mohl
hodit. Podívejte se prosím na něj, jestli by to tak mohlo být, nebo co
bych měl přidat nebo ubrat. Tento email pak můžete forwardovat redakci
vašich novin.

Koncept článku je vystaven na adrese
 http://amper.ped.muni.cz/~jhollan/light/svitavy.htm
případně ve formátu pro Acroread
 http://amper.ped.muni.cz/~jhollan/light/svitavy.pdf

Určitě by se ke článku hodil nějaký noční obrázek ulice osvětlené těmi
lampami Streetus, ale ten nemám, kdybyste jej pořídili (nebo i spoustu
dalších obrázků), určitě by se hodily nejen do nahoře uvedeného adresáře,
ale i na stránky města (kde jsem zahlédl i méně dobré lampy u holandských
domků). Rád pak na Vaše stránky dám odkaz i na http://svetlo.astro.cz,
města tam mohou soutěžit, které má veřejné osvětlení nejlepší (vás ale
stěží nějaké předežene).

se srdečným pozdravem
Jeník Hollan