[Svetlo]Osvetleni Komenskeho namesti

Jan Hollan
Thu, 30 Nov 2000 23:25:55 +0100 (CET)

Vážení představitelé Brna a institucí s budovami na Komenského náměstí,

napsal jsem příspěvek o neúnosném osvětlení tohoto prostoru včetně
pomníku T. G. Masaryka, který jsem vystavil jako
 http://amper.ped.muni.cz/~jhollan/light/masaryk.html
 http://amper.ped.muni.cz/~jhollan/light/masaryk.pdf
(verze vhodná pro ev. vytištění)

a současně oznamuji jeho publikaci na veřejném diskusním fóru
 svetloAamper....muni.cz

Věřím, že spojeným úsilím nás všech, kterým prostor Komenského náměstí
není lhostejný, docílíme toho, aby i v noci byl pěkný, milý a bezpečný.

Komenského náměstí je zajímavé už proto, že už tam nějaké dobré lampy
jsou. Naléhavé je, že v těchto dnech se dokončuje rekonstrukce jeho části
před Akademií a je snad ještě možné zabránit tomu, aby byla tato oblast
v noci podobně nepřátelská jako okolí Masarykova pomníku.

se srdečným pozdravem
Jeník Hollan

RNDr. Jan Hollan
              Hvězdárna a planetárium Mikuláše Koperníka v Brně
Kraví hora 2, CZ - 616 00 Brno                             (5) 41 32 12 87

                                  domů:
Lipová 19, 602 00 Brno                                         43 23 90 96

                člen Společnosti pro trvale udržitelný život
              a spolupracovník Ekologického institutu Veronica
Panská 9, 602 00 Brno                                fax:  (5) 42 21 05 61

e-mail: hollanAped....cz             http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan