[strawbale] strawbale europe´s first step

Title: strawbale europe´s first step
IN ENGLISH

Dear strawbalers

Another, maybe more efficient and simplier idea for connecting all introductions of the different strawbale-people in the network:

I gather all the articles and photos, make a homepage and everyone who wants to add this site gets the complete html-code and pictures by mail (or can download it).

Webmasters, who want to design their own page, can even do that.

So my proposal:
1) send your introductory articles and photos (max. 2 jpg) to strawbale-l@eyfa.org
2) I design a page out of the material and will update it regularly
3)  everyone who wants can add this page under her/his own url to his/her homepage
4) designers who want their own outfit do the same as I do with the articles

Best wishes, Herbert

IN DEUTSCH

Liebe Strohballer

Ein weiterer Vorschlag, der wahrscheinlich etwas einfacher ist, um die Vorstellungen aller im Netzwerk vertretenen Strohbauer zu sammeln:

Ich sammle alle Artikel und Fotos, mach daraus eine Homepage und jeder, der will, bekommt von mir den html-code und die Bilder (oder lädt sich das ganze aus dem Netz runter) und kann diese Seite unter eigenem Namen an seine Homepage dranhängen.

Webmaster, die ihr eigenes Outfit haben wollen, können dasselbe tun wie ich.

Also mein Vorschlag:
1) Sendet eine Kurzvorstellung von Euch mit 1-2 JPGs an strawbale-l@eyfa...g
2) Ich gestalte eine Seite daraus und werde diese regelmäßig updaten.
3) jeder, der will, kann diese Seite auf die eigene homepage übernehmen oder einfach dahin verlinken
4) jede/r der/die sich die Seite selbst gestalten und updaten will, macht dasselbe wie ich.

Liebe Grüße
Herbert