[Ufo] 13. 9. 2006 (streda), 5 h, bolid?

Jan Hollan jhollan at amper.ped.muni.cz
Tue Sep 26 17:25:57 CEST 2006

> Sent: Wednesday, September 13, 2006 3:10 PM
>
>   dnes ráno,kolem 5.hod. jsem viděla východním směrem letět ohnivou
> kouli s rudým ocasem.Můžete mi prosím potvrdit,zda se jednalo o
> meteorit?  Děkuji a zdravím:  Věra Slaměníková

Vážená paní Slaměníková,

doposud nemám o jevu jinou informaci než tu od Vás. Mohl to jistě být
jasný meteor, meteorit zrovna ne. Viz dopis dr. Borymu, který hned
přepošlu, tam jsou i adresy místa v Ondřejově, kam lidé pozorování jasných
meteorů hlásívají. Můžete také, důležité samozřejmě je, odkud v Česku jste
to pozorovala.

s pozdravem
 j hollan, hvězdárna v brně