[Ufo]6. 4. 2002 (Sunday), 23:10, satellite reentry?

Jan Hollan
Mon, 30 Jun 2003 15:45:23 +0200 (CEST)

Vážený pane kolego,

(je zřejmo, že se oba se zájmem alespoň občas díváme na nebe),

mohu Vám jen závidět. Takové pěkné ufo jsem dlouho neviděl, a přímo
takové, jaké popisujete, ještě vůbec nikdy.

Hádal bych to na zánik nějaké družice, na stránce
   Jméno odkazu: Alan Pickup's SatEvo Page
 (dá se na ni dostat ze známé http://heavens-above.com )

se pro ten den nějaký vyskytuje,
 22401   92- 93 CS  Cosmos 2227 Zenit deb     June 29

jestli by to mohl být on, by vyžadovalo další zkoumání. Taky by pomohlo
pozorování jiných osob, odjinud, pro jakous-takous triangulaci. Posílám
odpověď i do mailinglistu http://amper.ped.muni.cz/ufo -- již dlouho
tichého, třeba se ale někdo ozve.

zdraví
 jeník hollan