[Ufo]5. 7.

Jiri Dusek
Mon, 15 Jul 2002 09:07:17 +0200

----- Original Message -----
From: <mirek.drahosAtiscali...>
To: <e-mailAhvezdarna...>
Sent: Saturday, July 06, 2002 5:15 PM
Subject: Zvláštní jev

Chci  se  zeptat ,  zda  se Vám  někdo  neozval,  že  pozoroval něco
neobvyklého
 v  noci  ze 4.7.  na  5.7.  Já  jsem  byl na  "čundru "
se  synem  a  spal  jsem  s  ním  v  autě  nad  obcí  Stříbrnice tj. asi
12  km  západně  od  Uherského  Hradiště.  Asi   ve  tři  čtvrtě  na jednu
 mne  vzbudilo  světlo  a   pulsující  hukot . Nejdříve  jsem  si  myslel
,že jede  kolem  nějaký  traktor  nebo  auto .  Světlo  však  bylo  nade
 mnou .
Čekal   jsem  nějakou  ránu .... ale  bylo  ticho.  Jenom  psi  dole  ve
 vsi  začali  štěkat.  A  chvíli  štěkali  a  zase  byl klid . Z  toho
soudím ,  že  se  mi  to nezdálo . Pak  jsem  chvíli  nemohl  usnout ,ptal
 jsem  se  11-letého  syna jestli  se  nevzbudil , ale  ten  spal a na
obloze
 jsem  viděl  pár čar  od  meteoritů . Je  možné  že  nade mnou nějaký
také prolétl ?

                             Zdraví  Vás     Ing.Miroslav Drahoš

Hvezdarna a planetarium M. Kopernika v Brne
Kravi hora 2
616 00 Brno
Czech Republic
tel. +420 - 5 - 41 32 12 87