[Ufo]ukaz 31.8.2001

Šafařík
Sat, 15 Sep 2001 15:24:13 +0200

Vazeni,
do Klubu psychotroniky a UFO dosel tento dopis :
***********
Bylo to 30. nebo 31. 8. 2001 (předpokládáme, že asi v sobotu 31.8.2001), v
oblasti Slapy, Stará Živohošť) cca v 23.30 hod. Seděla jsem u ohníčku blízko
chaty, podotýkám, že zcela střízlivá. Dívala jsem se na nebe čučíc, zda
uvidím družici. Jednu jsem viděla, jak letí. Pozorovala jsem ji - a najednou
se stalo něco, co nechápu. Udělalo se z ní obrovské bílé světlo, v barvě
hvězd. Něco jako nějaký světelný výbuch, na obloze o velikosti a podoby
kruhu velikého téměř úplňku Měsíce. Bylo to vidět tak 2 sec. - a zmizelo to.
"Družice" pak zmizela.

Jsem povahou silnej materialista, věřím jen na to, co sama vidím a co si
osahám. Nevěřím na žádné nadpřirozené jevy, ani na různé léčitele a jiné
nesmyslníky. Mimozemská civilizace? Proč ne. Na tu se věřit dá. Je to přece
"technika", a nikde není psáno, že jsme snědli moudro celého společenství a
chodíme si tu sami. Každopádně - kdybych se hodila do úplného reálu, je taky
možné, že se jednalo o nějakou náhodu, například - letěla družice a zalítla
za mraky a pak už nevyletěla. A to světlo mohl být meteorit, proste "letící
hvězda" (nevím, jaký je v tom rozdíl, jak říkám, je mi toto zcela cizí).
Jenže, kdyby nebylo "jenže".

Ta družice by pak prostě musela zas vyletět z mraku, a to se nestalo.
Koukala jsem se jak vzteklá a nic. A letící hvězdy už jsem viděla párkrát.
Nikdy nebyly tak velké, a tohle melo konkrétní podobu: JAKO NĚJAKÝ VÝBUCH.
Najednou se prostě z malého světla stalo obrovské, zářící do stran.
Nikomu jsem o tom radši neříkala, aby nemysleli, že mi hráblo.

Absolutně netuším, co to bylo, ale podle mne to padající hvězda být nemohla,
protože prostě nepadala.Čistě materialisticky by tam nahoře pak mohlo něco
vybuchnout, jenže kdyby bouchla nějaká družice, či výbuch letadla atd., tak
by se o tom vědělo. Podle mně tam prostě buď něco vybouchlo, nebo to bylo
něco, co nebyl normální jev. Takhle moc veliký světlo nemohl být ani něčí
odlesk.
Tak zatím a určitě se brzy ozvu, a pokusím se to přesně nakreslit.

No a asi před třemi dny mi volala kámoška, že se jí stalo něco podobného.
Viděli nějaký takový světlo viset skoro půl minuty s matkou, když čadily na
balkoně v Kobylisích. Též to nikomu neřekly, jelikož - nikdo by jim to
nevěřil.
A ta kámoška fakt taky něco viděla a to jsem jí nic o tom mým koukání
neříkala.

Prossím, vite o nějakém úkazu, který by obě pozorování ve stejný den a čas
mohl vysvětlit ?

Díky za odpoved

L. Šafařík
Klub psychotroniky a UFO