[Ufo]12. 4. 2001 (ctvrtek), aurora

Jan Hollan
Thu, 12 Apr 2001 00:33:55 +0200 (CEST)

Polární záře zatím byla skutečně jen nepříliš silná, už se nám zatáhlo,
záři pozoroval Kamil Hornoch v Lelekovicích tak od (středy 11.) 23:25 do
čtvrtka 12. 00:05.

Jiné zprávy, hlavně z Německa (tam asi měli aspoň místy pěkně jasno), viz
aktuálně onu adresu
 http://www.spacew.com/www/auroras.html

zdraví ,,hvězdář ve službě`` (žádní hvězdáři ve skutečnosti na stráži
nejsou, akorát jsem dnes večer zase shodou okolností v práci)

Jeník Hollan
RNDr. Jan Hollan
              Hvězdárna a planetárium Mikuláše Koperníka v Brně
Kraví hora 2, CZ - 616 00 Brno                             (5) 41 32 12 87

                                  domů:
Lipová 19, 602 00 Brno                                         43 23 90 96

                člen Společnosti pro trvale udržitelný život
              a spolupracovník Ekologického institutu Veronica
Panská 9, 602 00 Brno                                fax:  (5) 42 21 05 61

e-mail: hollanAped....cz             http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan