[Ufo]Aurora 31.3./1.4.

Jan Hollan
Mon, 2 Apr 2001 15:53:20 +0200 (CEST)

On Mon, 2 Apr 2001, Dalibor Hanzl wrote:

> Nekolik snimku aurory porizenych v Brne, jsem dal na
> http://astro.sci.muni.cz.

To jsou úžasné snímky, dej je prosím Tě i na www.spaceweather.com, bude to
výborná česká reprezentace. Přidej k nim asi i komentář, že to je ta fáze,
když už z města nebylo patrné nic evidentního -- jen takové náznaky,
u kterých se nedalo spolehlivě říci, že je to polární záře, jen doufat, že
na sever od Brna tam něco vidět je. Že to bylo takové i v okrajové
brněnské čtvrti, je skvělé.

Pošli je asi s nějakým takovým komentářem i na ctkAmail....cz, věřím, že
je leckdo otiskne.  Že jsou až dnes, se nedá nic dělat, technicky to dřív
nešlo... (Asi by se tam také hodila ta zpráva Michala Proroka o nedělním
večeru.) Určitě by je mohla použít i Česká televize, pokud dala zprávu o
záři už v sobotu večer (chtěl jsem to po nich, ale nevím, jestli to
udělali), zasloužila by si to.

Mám hroznou radost, že i po půlnoci opravdu bylo něco k vidění, natož tak
krásného, to jsem nenaléhal na Četku zbytečně.

dík, Jeník