[Svetlo]Osvetleni a zdravi

Jan Hollan
Mon, 5 May 2003 15:05:50 +0200 (CEST)

ja koupil ten sbornik, asi po mesici jsem jej konecne prostudoval cestou
na workshop do Frascati a kratce tam pak na toto tema prednasel, je jen
otazka dni, kdy se ode mne dostane do vlastnictvi knihovny brnenske
hvezdarny, odkud pak pujde vypujcit.

krome abstraktu na internetu ze sympozia asi nic moc neni. Kdyby nekdo
napsal shrnuti z hlediska ocrany nocniho prostredi, budu rad. Ja bych je
napsat mohl, podobne jako mnoho jinych veci, ale nemam na to zrovna moc
casu.

zdravi jenik hollan