[Svetlo]mesta v noci

Jan Hollan
Sat, 21 Jun 2003 00:01:09 +0200 (CEST)

Dal jsem na síť dvě své přednášky, v provizorní podobě.

,,Města v noci``` jsem velmi stručně proslovil dnes na setkání ve
Fragnerově galerii, k veřejným prostorám a městské krajině.

,,Krajina v noci`` je psána hlavně pro sborník z krajinářské konference.
Ve skutečnosti jsem tehdy v Hostětíně vedl večerní program pozorování
venkovské krajiny za stmívání a po setmění, spojený s demonstrací krásy
světa zalitého světlem vycházejícího úplňku, vypne-li se veřejné
osvětlení (bylo to ten večer po ranním zatmění Měsíce).

Obě jsou v adresáři  http://amper.ped.muni.cz/light/lectures

Jinak Karolyn Beebe doporučuje článek:

Discover Magazine, July - 2003

*Turn Down the Lights - The party's over: when
we turn up the lights, nature goes a little haywire*
By Eric Scigliano
 http://www.discover.com/current_issue/index.html

Complete article should show later, but links to related
websites are there. - kb

jh