[Svetlo]Jehovisti???

Pavel Suchan
Tue, 14 Jan 2003 19:10:09 +0100

Mili pratele!
Povazuji za dulezite vyslovit svuj nazor, ale
v zadnem pripade nechci na toto tema rozvirit rozsahlou debatu :-).

Smysl domyslet si ci upravit text do "zajimavejsi" podoby maji novinari
opravdu veliky a z nasi pozice se da jen velmi obtizne korigovat. Puvodni
autor pote proziva pocit naproste bezmoci. Chci jen pripomenout, ze neni vse
pravda, co se pise, a to bez ohledu na to, co kdo rekl. Vsechno ale na to
svadet nemuzeme. Takto podana informace citovana Heny se mi take nelibi.
Nesouhlasi s realitou. Pravdivost, verohodnost nasich argumentu je klicova!!
Na to musime myslet vzdy a vsude, a to i za cenu, ze nejsme spokojeni s tim,
co rikame.   Pavel

, > První zákon proti světelnému znečištění