[Svetlo]Re: [Svetlo]Re: [Svetlo]Re Fw: Oznámení

dql
Mon, 28 Apr 2003 19:28:30 +0200

Pozdni odpoledne,

i moje pozdni reakce. Nebude dlouha.

   Co je napsano v Hollanove oslave Dne Zeme je neuveritelne. S takovou
koncentraci urazek jsem se jeste nesetkal.

   Nemohu vsak ponechat stranou ani autoruv specificky zpusob k vedeni
odborne diskuse. Napsal jsem pripominky k tisicine luxu - ke konkretnimu
textu autorova navrhu narizeni. Hollan vsak kritizovany text POZMENIL a na
pozmeneny text reagoval (stejne chybne jako na text puvodni). Tazi se, zda
je takovy postup v souladu s akademickym slibem, kodexem ucitele a korektní
vedeckou praci? Kde dojdou argumenty nastupuji urazky?

   Uklidnilo mne oznameni, ze tento text napsal autor, jak sam tvrdi, ve
stavu afektu. Predpokladam tedy, ze

            - urazky me osoby tak nemyslel,
            - ze ve stavu zklidnene mysli text prepracuje,
            - ze se mi verejne omluvi - to zejmena

    Verejnou omluvu ocekavam obratem. V docenem textu postaci zatim
poznamka - "Omlouvam se za urazky TM uvedene v tomto textu". Vyminuji si, ze
to nebude sahodlouhe povidani o tom, ze to urazky vlastne nejsou. Vlastni
text postaci opravit do konce tydne - zmizi-li urazky,  pak muze zmizet i
omluva. Pokud jde o pozmeneny text, tak pozaduji, aby ze se autor vyjadril k
puvodnimu textu (kde se hovorilo o plochach) nebo priznal, ze se pri psani
puvodniho textu zmylil.

   Pokud tak neucini, budu nucen, i kdyz nerad, pripojit se k aktivitam
manzela Heny

                                               Tomas Maixner

---
Odchozí zpráva prý neobsahuje viry. Alespon to tvrdí Grisoft.