[Svetlo]Re Fw: Oznámení

HenyZ
Fri, 25 Apr 2003 11:20:21 +0200

Vážený pane Marku Kolaso.

Buďte té dobroty a oslovujte mne jak se sluší a patří, to znamená paní
Heleno Zíková. O přeposlání tohoto mailu mne požádal můj manžel, takže
ani vyprošování Vám prozatím nebude nic platné. Ostatně vše se řeší na
úplně jiných úrovních, pokud jste ještě Vy a ostatní zde nepochopili,
že dr. Hollan pohřbil veškeré kladné snahy o záchranu nočního nebe [a
ještě má naprosto hrubé a vulgární jednání, což se neslučuje s
výchovou mladých lidí ani s reprezentací hvězdárny, atd....], což si
již uvědomují dávno i jeho nadřízení a nepochybně i Vaši nadřízení. Do
podrobností zacházet nebudu, mohlo by se Vám pří příležitosti Vašeho
svátku [ke kterémuž gratuluji] přitížit, jedná se opravdu o dosti
úděsné věci, o kterých zde nemáte ani tuchu.
Já už se nadále ozývat nebudu a vyprošuji si, abyste mne napadal za
něco, co bylo mou povinností. Stejně tak, jako je povinností dr.
Hollana
pokud možno nevystupovat mezi lidmi. Pak to dopadá, jak to dopadá.

A Pavle [Suchane], Ty bys uz take mohl pronest zasadni rec. Ne o tom,
abych se odklidila, coz ucinim i tak, ale o tom, co se stalo, deje a o
cem Ty velice dobre vis. Nebo nechame vyjadrit Doc. Pokorneho?

                  Helena Zikova