[Svetlo]Reseni svitidel

Martin Vilasek
Wed, 25 Sep 2002 14:51:27 +0200

Vazeny pane ing. Maixnere,
nechci a nemam zajem jiz plytvat casem ani Vasim ani jinych clenu konference.
Pujdu proto rovnou k otazce.
Z Vasich dopisu vyplyva, ze nejste spokojen z navrhovanym resenim vodorovnych
krytu a clonenim kulovych svitidel. Mohl by jste, prosim napsat nebo uvest
odkaz na misto, kde bychom se mohli podivat, jak si predstavujete reseni, ktere
by vedlo k uspokojeni požadavku astronomu i svetelnych techniku? Presto, ze
tvrdite, ze nam jde o stejnou vec, jsem zde nic takoveho zatim nenasel (toto by
melo byt i naplni provadeciho predpisu).

P.S. Jen na okraj musim podotknout, ze v nekterych obcich v mem okoli jsem
zpozoroval, ze dochazi k cisteni "banatych" krytu starsich svitidel a tudiz
jsou nektera svitidla docasne bez nej. A i kdyz nemam v oku fotometr musim
rici, ze pod temito svitidly je daleko lepe videt nez pod temi, ktere jej maji.
A to jsem nehybal sloupem a ani jej nezkracoval...:-))))
S pozdravem M. Vilasek
Mgr. Martin Vilasek
Mailto: martinAready...
ICQ: 91911981