[Svetlo]Re: [Svetlo]Re: light pollution (fwd) a pozvanka na utery vecer (fwd)

Jiří Kubánek
Fri, 20 Sep 2002 21:00:45 +0200 (CEST)

Vazeny pane Maixnere,

nemohu vubec souhlasit s Vasim tvrzenim "ze cernonebnicke sviceni
prinese usporu tretiny nakladu na provoz je zavadejici a
dezinformujici".
Nevim, co myslite pod pojmem "cernonebnicke" - ono ani v pripade, ze
by se nesvitilo v noci vubec, by nebe cerne nebylo - to byste snad
mohl vedet. Ale domnivam se, ze jste tim chtel vyjadrit zpusob
sviceni, ktery by nesvitil do nebe.

A, prominte, at se Vam to z jakehokoli duvodu nelibi, zcela
jednoznacne stojim za tim, ze sviceni navrhovane nami astronomy
uspori minimalne 1/3 energie!

Naopak velmi zavadejici je tvrzeni Vaseho kolegy pana Kotka ohledne
miliardovych nakladu a zhasinani prazskeho hradu. O takovem
nesmyslnem vyroku vedi vsichni a jen blazen by tomu mohl uverit:-)))

S pozdravem a pranim nesviticich lamp do oci, ale sviticich na zem,
abych na ni dobre videl
Kubanek