[Svetlo]Re: light pollution (fwd) a pozvanka na utery vecer (fwd)

Pavel Suchan
Tue, 17 Sep 2002 10:35:17 +0200

Vazeni a mili pratele!
Nevim jak vy, ale ja jsem si dopis pana Tomase Maixnera precetl. Presto, ze
je v nem obsazeno hodne veci, se kterymi nelze zasadne souhlasit, ktere se
nekoho mohou dokonce vazne dotknout a je psan zpusobem, ktery ne kazdy je
schopen bezvyhradne prijmout, presto Vas prosim, abyste se zamysleli nad
fakty, ktere Tomas Maixner predklada a abyste se venovali jejich zhodnoceni.
Ne vsech 100 % dopisu je spatne. Je dobre vyuzit tvrde oponentskeho nazoru
ve prospech nas vsech.
V soucasne dobe pan Maixner vyviji vyraznou snahu o novelizaci Zakona o
ochrane ovzdusi ve smyslu vypustit z nej pasaz o svetelnem znecisteni. V
konfrontaci s timto nazorem je dulezite pouzivat skutecne realna fakta. I ta
predkladana mohou veci pomoci.

Na pasaz dopisu ohledne ochranne zony kolem Stefanikovy hvezdarny na Petrine
zamerne neodpovidam, abych zbytecne nezahltil konferenci, ale vzhledem k
tomu, ze v dopise T. Maixnera je zminena rada neaktualnich informaci, jsem
samozrejme schopen a ochoten na vyzadani napsat podrobnosti.

Pekne zdravi Pavel Suchan