[Svetlo]Hejno much od bobra.

Ludek Vasta
Fri, 6 Sep 2002 21:30:46 +0200 (CEST)

Preji krasny vecer,

dlouho jsem nebyl na mailu a tak se ted v zari po kouskach probiram
stovkami nashromazdenych mailu. Tady mi to neda a trosinku zareaguji.

On Wed, 24 Jul 2002, dql wrote:

> na vypoved zalobcu, kde pravi, cituji:
> "Kdyz odpurci postavili dreveny plot a drevene zabradli, nedostane se z
> ulice na nasi zahradu zadne svetlo z poulicniho osvetleni. Na nasi zahrade
> je tma."
> Spor je o tom, ze odpurci postavili 130 cm vysoky dreveny plot na hranici
> pozemku misto drateneho. Skutecne se u soudu resi takove pitomosti.

No... to je opravdu komicky pripad. Navrhuji toto pokracovani: Ted by se
mel ozvat obecni urad a chtit po majiteli zahrady, aby za osvetleni
zahrady poulicnim osvetlenim zaplatil. A to zpetne za nekolik let az do
okamziku, kdy odpurci postavili ten dreveny plot. Myslim, ze majitel
zahrady by zahy prehodnotil sve stanovisko a zacal by si stezovat na
obecni urad, ze mu sviti do zahrady...

> Myslim
> si, ze neni daleko okamzik, kdy dostanu k posudku nejaky stupidni spor
> ohledne toho, ze nekdo misto dreveneho plotu udelal drateny a tak na
> zalobcovu zahradu naopak verejne osvetleni sviti.

A to je podle meho nazoru dobry pozadavek. Protoze co mi ma kdo svitit na
zahradu? Nebo jeste jinak - z pohledu obcana obce: "proc jsou me penize
(dane) vyhazovany na sviceni na neci (soukrome) pozemky?" Samozrejme by se
vsak takoveto sporu nemely objevovat u soudu, ale resit dohodou (jenze
to je asi utopie).

Mjejte se pjeknje

Ludek

Ludek Vasta                                  University of Economics
ludekAsorry....cz                                            Prague
tel.: +420-2-7191.4703/270                            Czech Republic