[Svetlo]novy mailinglist a prodleva v tomto

Jan Hollan
Tue, 22 Oct 2002 21:16:00 +0200 (CEST)

Vážení čtenáři mailinglistu svetlo,

upozorněn na jeden příspěvek Pavla Suchana v červenci jsem zjistil, že ten
obsahuje obrovské přílohy, které ve standardním archivu způsobují problém
(jeho uživatelům). Přesunul jsem přílohy jinam na amper a z emailu jsem na
ně udělal link (tedy hypertextový odkaz na jejich URL, taky jsem umazal
dva nedávné spamy, které se tam dostaly, když jsem ještě neměl v provozu
filtraci spamassassinem, tím se změnilo sice číslování nejnovějších
příspěvků, ale doufám, že na ně nikdo nepublikoval linky, které by nyní
mířily vedle).

Protože jsem to dělal jako superuživatel (pro jistotu samozřejmě na kopii
v jiném adresáři), editací souboru se změnila přístupová práva k němu, a
mailinglist poté nefungoval. Já sám do něj od té doby (noci ze soboty na
neděli) nic neposílal, a tak jsem to nezaregistroval.

Všiml si toho až ing. Maixner, který to ale bral osobně, že je to zásah
proti němu. Ve skutečnosti tam vázly tři příspěvky různých odesilatelů a
já o nich nevěděl.

Ing. Maixnerovi děkuji za upozornění, všem uživatelům listu se omlouvám.

Jinak, uživatelé, kteří nechtějí sledovat veškerou diskusi (hlavně ne tu,
která se osvětlování netýká vůbec nebo jen vzdáleně) si mohou posílání
pošty ze svetla pozastavit, a přihlásit se místo toho do svetla-v (pokud
tam již nejsou, je to vlastně starý mailinglist s novým určením).  Ten je
(a asi i zůstane) podmnožinou listu svetlo, kde se objeví jen příspěvky
vybrané. Ty dosavadní jsem vybral já, pokud by někdo ty nové chtěl třídit
místo mně, lze se na tom domluvit (hlavně když nebudu v práci, mohla by
pošta zbytečně čekat).

zdraví Jeník

PS.
 Pan Ing. Maixner se vyjádřil o listu svetlo jako o odborném fóru (snad s
pochybností o jeho úrovni). To je mírně zavádějící. Je to fórum přístupné
všem a snaží se být specializované, věnovat se oboru venkovního
osvětlování a ochrany nočního prostředí. Není to fórum, kam by psali jen
samí skvělí znalci této rozsáhlé problematiky. Měli by tam psát ti, kterým
ochrana nočního prostředí připadá důležitá nebo je zajímá. Znalci se mohou
samozřejmě stát, i když asi ne z měsíce na měsíc. Který názor je
relevantní a který méně, to nechť posuzují čtenáři.

0---------- Forwarded message ----------