[Svetlo]Re:

Tomas Havlik
Mon, 21 Oct 2002 16:16:16 +0200

--------------19C9E6BCCD0856CEE2343979

> Tomu Havlika:
>
>    Nevim kdo vymyslel koule. Nevi to nikdo, byly vymysleny davno pred
> vynalezem umeleho svetla. Tusim, ze by je mohl mit na svedomi Sysifos.
> Svitidla s clonou kuloviteho tvaru patrne zmastil nejaky architekt nebo
> nekdo jako prumyslovy designer. Maji sve misto ve svetelne technice a
> estetice. Nepatri vsude, ale nekde jsou nenahraditelne. Ostatne On v
> Beskydech prohlasil, ze je mu sumak svetlo co jde nahoru, ze mu vadi jen to
> svetlo co jde do stran, mirne nad rovinu horizontu. To je fajn kompromis.
> [...]

Z toho prameni:
1. Ja mam zato ze Sysifos kouli tlacil, ne jivyslel. Nemel jsem na mysli, abych
byl presny: kouli, ale "ony koule", coz myslim bylo skoro vsem jasne.
2. Co je to, pripadne kdo je to "on". Ja to proste nechapu, zkuste naznacit,
nebo Vy nesmite ani naznacovat?
3. Jen priblizit , kdo je to prosim prof. Sokansky v adresari VSB jsem jej sice
nasel pod katedrou elektroenergetiky, ale to je chaba informace, abych za nim
sel, aby mi zodpovedel, kdo vymyslel "ony koule". Jen nekteri vi vsechno a ty
jsem myslim nasel na tomto foru, tedy tak mi to pripada.

Toma Havlik

--------------19C9E6BCCD0856CEE2343979

begin:vcard
n:Havlík;Tomáš
tel;pager:ICQ: 11830229
tel;fax:691 10 09
tel;home:0604648145
tel;work:691 10 05
x-mozilla-html:TRUE
org:HaP JP Ostrava
version:2.1
email;internet:Tomas.HavlikAvsb...
adr;quoted-printable:;;=0D=0ATr.17. listopadu, IGDM V=8AB - TU, Ostrava - Poruba, 708 33;Ostrava;Czech republic;;
x-mozilla-cpt:;19008
fn:Rebel
end:vcard

--------------19C9E6BCCD0856CEE2343979--