[Svetlo]Re: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy "Predmetu"Re: [Svetlo]Re: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy "Predmetu"

Tomas Havlik
Tue, 15 Oct 2002 15:20:40 +0200

--------------90599217BA5DE5B7D5845ABA

 p. Maixner

>    Nevadilo by mi, kdybych se stal milionarem. Nemuselo by to byt ani multi.
> Diky za velkorysost.
>
>    Vymena jednoho krytu za ploche sklo vyjde na cca 600 Kc bez materialu. V
> republice je asi milion svitidel VO  - odhad je jedno svitidlo na deset
> obyvatel. Temer zadne nema ploche sklo. To znamena naklad 600 milionu.
> Kdybych mel na tuto vymenu monopol, tak pri 5% zisku bych vydelal 30
> milionu. S materialem dvojnasobek. Regulace v Gahurove ulici ve Zline se 75
> ks svitidel stala cca 180 000 Kc. Budu strizlivy a pocitam pouze 2000 Kc/
> [...]

koule, koule, koule .....
Ja se nechci mylit, ale nanamontovali a nevymyslei snad ony koule svetelni
technici nebo kontrukteri svitidel, takze jejich nasledne okloboukovani je
myslim jen napravenim toho co v minulosti zmastili, kdyz je dostali na papir.
Anebo kdo vlastne vymyslel ta kulata svitidla, mozna ze nejaky Hollan nebo
Kubanek?

A taky by mne zajimalo, kdyz uz Vam to pocitani tak hezky jde, kolik se rocne
investuje v CR do obnovy a rekonstrukce VO, to by mne moc zajimalo, nevim to,
ptam se. Pripadne na kolik let je planovana zivotnost prumerne lampy, myslim
tim, nove vybudovane, nevim to,  ptam se.

Dekuji Tóma Havlik

--------------90599217BA5DE5B7D5845ABA

begin:vcard
n:Havlík;Tomáš
tel;pager:ICQ: 11830229
tel;fax:691 10 09
tel;home:0604648145
tel;work:691 10 05
x-mozilla-html:TRUE
org:HaP JP Ostrava
version:2.1
email;internet:Tomas.HavlikAvsb...
adr;quoted-printable:;;=0D=0ATr.17. listopadu, IGDM V=8AB - TU, Ostrava - Poruba, 708 33;Ostrava;Czech republic;;
x-mozilla-cpt:;19008
fn:Rebel
end:vcard

--------------90599217BA5DE5B7D5845ABA--