[Svetlo]Re: [Svetlo]RE: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy Predmetu

Jiří Kubánek
Mon, 14 Oct 2002 21:33:06 +0200 (CEST)

Dobry den, pane Maixnere a pane Kotku,

nezlobte se, ale neni mym cilem s Vami ztracet svuj cas.
Snazil jsem se vysvetlit, o co mi jde, ale misto slusne diskuse, mi
bylo panem Maixnerem podsouvano neco, co jsem nerekl, nebo naopak
prekrucovano to, co jsem napsal.

Jelikoz se astronomii v soucasnosti nevenuji na plny uvazek,
diskutujte veskere zalezitosti prosim s panem Dr. Hollanem, ktereho
povazuji za vytecneho propagatora smysluplneho osvetlovani.

S pozdravem a ukoncenim nasi diskuse

Jiri Kubanek