[Svetlo]Re: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy "Predmetu"

dql
Mon, 14 Oct 2002 13:53:15 +0200

Ahoj Heny,

je mi to lito, ale sama jiste vidis, ze na teto konferenci neni diskuse
zadouci ani mozna. A tak se nediv, ze Jarda reagoval jak reagoval. Ja znam
alespon nekolik pristupnych astronomu. On zadneho. Zna jen Pavla Suchana a
ten take zklamal (na tohle se ale jiste ozve, jinak je mrtvej brouk).

   Pokud nenapisu neco formalne nepristojneho, tak neni odezva. Dodnes mi
nikdo neodpovedel na radu otazek, jakykoliv muj argument je prehlednut nebo
"vyvracen" tvrzenim, ze to rekl ON a tak to tak je. - Z dopisu pana Kubanka:
"Ale o tom
i o rozestaveni stozaru se jiz v dopisech vyjadroval..." (ON)

   Jeste, ze Jarda mel temno pred ocima. Ja netusil, ze tam nebyl, takze
jsem mel temno jen o malinko mensi. A divis se jeho a moji reakci? Zase
klasicka metoda diskuse na konferenci:

   Cleny nezajima jednani na komisi MZP. Proc? Je to zajistene, ze navrh
bude predan vlade tak jak jest navrzen? Nase pripominky nikdo nevezme v
potaz? Proc mlci Pavel Suchan? Protoze je zajistene, ze navrh bude... ?
Divis se jeste stale nasi reakci? Proc na to nereagujes?

   Pan Kubanek se s nami setkal na prednasce pana Genta. A jeste videl, jak
jsme se chovali nepristojne! :-) Pritom tam nebyl ani Jarda ani ja. Na to
nereagujes? A divis se nasemu temnu pred ocima. Temne nebe se zacina rovnat
temnu pred ocima :-)

   Porad se divis nasi reakci?

   Mej se prekrasne. A ostatni zdravim s pranim jasna pred ocima a jasneho
nebe (mohu vam dolozit desitky odkazu z netu, ze se tak astronomove zdravi.
Nebo, ze by - cituji z temnonebnicke konference: "nemeli  casto potrebne
znalosti z fyziologicke optiky nebo optiky vubec, aby se dokazali konkretne
vyjadrovat." ?)

                                                      Tom

P.S. Ted budeme s Jardou tri dny mimo net, protoze jedeme na seminar do
Ostravy. Bude tam i ON. Tesime se :-)
A mimochodem. Ocekavam, ze ON opet prijede v sepranem tricku jako na
mezinarodni konferenci v Brne. Vietnamky asi nebude mit. I kdyz, co ja vim,
jak je otuzily. A to neni o nepristojnosti na spolecenske udalosti jako je
seminar? Ja to povazuji za podstatne hrubsi poruseni etikety nez nezatleskat
nekomu, ze dostane vyceneni (tam byl take ve vietnamkach?).

A P.S. pro Heny. Odjizdim, ale mobil mam u sebe. T.