[Svetlo]RE: ...Re: light pollution (fwd) ... uz v tech Re:Re: Re:... je asi zmatek, co? Takze trochu upravy "Predmetu"

Kotek, Jaroslav
Mon, 14 Oct 2002 09:06:21 +0200

Vazeny pane Kubanku,

dekuji za zaslani kopie Vaseho dopisu panu Maixnerovi.

Vite, uz pred casem jsem se rozhodl nereagovat na ubohe vypady a urazky ze strany astronomu, protoze se ukazalo, ze jakakoliv rozumna a konstruktivni diskuse s vami, ceskymi astronomy, neni mozna, prestoze jsme o ni s panem Maixnerem dlouho a uprimne usilovali. Vite, snazim se delat veci, ktere maji smysl.

Nyni se ozyvam jen proto, ze vy, astronomove, opet uvadite nepravdive udaje a tyto se neomalene dotykaji me osoby. Tentokrat jste jejich puvodcem Vy.

Pisete:
	"Ja sam si dobre pamatuji jedine setkani s Vami a panem Kotkem na prednasce dr. Genta v Akademii ved - tam jste velmi casto svymi poznamkami rusili prednasku, pomijim to, ze jste netleskali pri predani ceny Dr. Hollanovi."

Ja jsem sice svou ucast na uvedene akci puvodne planoval, ale nakonec jsem se z duvodu prilisne pracovni zaneprazdnenosti nemohl zucastnit. S Vami jsem se nikdy nesetkal a jsem tomu velice rad. Takove lidi, kteri neco tvrdi, aniz to maji overene, nebo aniz o tom maji hlubsi znalosti, silne nesnasim, stejne jako demagogy a teroristy.

Zda se, ze je vas, ceske astronomy, mozno s klidnym svedomim hazet do jednoho pytle.

Jak by to bylo krasne, kdybyste byli tak rozumni, jako jsou napriklad pan Gent a pani Alvarezova (vykonna reditelka IDA), s nimiz jsem mel moznost pred ctrnacti dny vzevrubne pohovorit na zasedani ctvrte divize Mezinarodni komise pro osvetlovani (CIE) v italskem Turine. (Pro priblizeni nezasvecenym, tato divize se zabyva problematikou osvetleni a signalizace v doprave a pani Alvarezova je predsedkyni jeji pracovni skupiny se zamerenim na ruseni astronomickych pozorovani svetlem).

V jednom vsak, pane Kubanku, pravdu mate. Pri predani ceny panu Hollanovi jsem skutecne netleskal.

Vite, pane Kubanku, priste mne laskave ze sveho repertuaru vynechte.

S pranim, abych se s Vami ani v budoucnu nesetkal, pokud chcete timto zpusobem pokracovat, se s Vami timto louci

Jaroslav Kotek