[Svetlo]O komunikaci

DQL ES
Fri, 1 Nov 2002 14:49:31 +0100

Pane Hollane,

neverim tomu, ze cenzura na "svetle" byla zavinena svevoli serveru. Hledate
vsechny zpusoby, jak mne umlcet. To, co jste vsak ucinil nyni, jiz
prekracuje vsechny meze.

   Nahodou jsem na netu nasel dopis
http://amper.ped.muni.cz/jenik/letters/public/msg00084.html z 22.10.02.

   Obsahove je nade vsi pochybnost urceny mne. Krome vecneho obsahu o tom
svedci narazka na adresatovu jazykovou nedostatecnost (jsem rad, ze jsem vam
poskytl prilezitost nejakym zpusobem si kompenzovat vase, patrne mnohe,
vlastni komplexy. Nikdy neopomenete najit zpusob, jak na to upozornit - jen
vas trochu zklamu, ja jiz ze svych jazykovych neschopnosti komplex nemam)

   Predevsim o tom svedci adresa na kterou jste tento dopis "poslal", tj
adresa dqlAamper....muni.cz. Ono "dql" je naprosto jednoznacne.

   Nebudu psat o pravidlech slusneho chovani, myslim si, ze u vas jsem
dosahl maxima, kdyz jsem vas primel k tomu, neprijet na konferenci v Moravce
v teplakove souprave. Nebudu se rozepisovat o naruseni meho soukromi a
naruseni listovniho tajemstvi, protoze nazasveceny ctenar bude dopisy pro
mne smerovat na vasi obdobne znejici adresu. Posilam vam na ni i tento
dopis, abych neopomenul zadnou z vasich adres. A nesnazte se mi namluvit, ze
je to adresa mne (a toliko mne) pristupna. Zkousel jsem to pres znama
rozhrani a zadne mne dovnitr nepustilo i kdyz jsem vyzkousel vsechna hesla,
ktera pouzivam... Vzdy taz odpoved - adresa existuje, heslo je jine.

   Ocekavam, ze mi odepisete, ze jste jen omylem vytvoril na svem serveru
moji adresu, jen omylem jste mi na ni poslal dopis a jen omylem ho neposlal
na moji adresu skutecnou. Jiste chapete, ze tomu neuverim a tak se o takova,
ale ani jina, vysvetleni ani nepokousejte.

   Lituji, ze je internet tak anonymni a ze vas nemohu za to zazalovat.
Verte, ze bych to ucinil s naramnou chuti

Tomas Maixner - dqlAdql...
                  (dopis nemohu elektronicky podepsat, protoze by neprosel
do konference a patrne ani nesel preposlat dal - viz P.S.)

P.S.
   Jsem toho casu na "studijni" ceste pobliz Katalanska. Zdejsi pripojeni
odmita respektovat moji ceskou adresu pro odesilani posty a tak musim
obycejne pouzit adresu dqlAinicia.... Postu z ceske adresy samozrejme
prijimat mohu, takze plati i nadale (dosud - 1.11. jsem zmineny dopis
neobdrzel).

   Je vsak mozne, ze ze spanelske adresy bude muj dopis do "svetla"
zablokovan. Proto prosim Heny aby v tom pripade tento dopis do konference
preposlala. Diky, T.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).
Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002