[Svetlo]svetla ve Vidni

Rudolf Novak
Sat, 25 May 2002 04:20:13 +0200

Ahoj Jeniku,

chapu, ze asi nemas cas a mohl bych se te zeptat tady na hvezdarne, ale
treba by to zajimalo i jine.

> odbornících (napovědět jim lze, že osvětlení okna silnější než na úrovni
> 0,1 lx už významně stírá cyklus střídání měsíčních a temných nocí, na
> nějž je veškerý pozemský život navyklý, osvětlení před 1 lx pak zruší
> noční prostředí v interiéru vůbec).

mozna jsem totalni hlupak, ale jsem na to navykly i ja, kdyz jsem od
narozeni vyrustal ve meste, kde si lze stezi vsimnout, ktera noc je
svetlejsi kvuli Mesici? ja bych si totiz myslel, ze muj organismus se ridi
tim, co sam zazije. nebo se i takove informace prenaseji geneticky?

Rudolf