[Svetlo]Osvetleni ve Zline-dodatek

Petr Pravec
Sat, 4 May 2002 21:54:00 +0200 (MET DST)

Tome, nedej se odradit, na pripady spatnych osvetleni poukazuj i nadale.
Ostatne, takove odstrasujici pripady jako je ta lampa ve Zline
(naprosto nechapu, jak mohl nekdo s jen trochu zdravym rozumem to tam
tak instalovat, a vubec se nedivim, ze to hned obyvatel prilehleho
bytu natrel cernou barvou, pokud nemohl primet zrizovatele k odstraneni
te hruzy), tak takove spatne pripady by bylo dobre
nejak zverejnovat vice.  Jejich verejne "propirani" muze byt vhodne
tam, kde bezne prostredky k naprave selhavani.  Nechces to napr. poslat
do mistnich zlinskych nebo regionalnich novin?  Novinari by mozna
takovou pikantnost otiskli, a kdyz to bude doprovozeno vtipnym textem,
tak to snad zapusobi na lidi i osvetove, ze takhle tedy osvetlovat
je dosti nesmyslne.

Petr Pravec