[Svetlo]Osvetleni ve Zline-dodatek

HenyZ
Fri, 3 May 2002 19:12:10 +0200

Ahojte tmnb i svnb, dobry den, pane Stupko!
Tak a mam toho akorat. Pane Stupko, klidne si o pisateli , v tomto
pripade pisatelce, myslete - co Vam jen libo, jak vidno, nebyl jste
ani ochoten uznat, ze jsem zena? Take Vam to vadi?? Kazdopadne zminka
o hluku nebyla urcena pro Vas, ale pro mohu-li to tak rici me kolegy z
oboru, ktery je Vam vzdalen svetelna leta. Smajlik byl tez pro ne a
proto tam byl smajlik. To jste asi nepostrehl. Take to nebyl stesk,
nevyzadovala jsem zadnou odpoved, protoze kdybych vyzadovala, obratila
bych se na odborniky, atd. Styskat si nad svetelnymi techniky opravdu
nehodlam.  A ne vse se da pomerovat normami, etc.  Protoze kdyby to
bylo vse podle norem, nevypadala by situace tak, jak vypada. Napriklad
lidske chovani mezi prislusniky homo sapiens, ze? A normy jsou razem
kdesi...
A kazdopadne, Tom Maixner ma na rozdil od Vas alespon smysl pro humor.
I kdyz leckdy cerny jak nejcernejsi peklo, ze Tome ;-)
A Jirka Kubanek jen vyjadril uz proste instinktivni pocity nas vsech -
plne zuby napadani a vseho mozneho dohromady.
Tom to rekl, zakon je, tak nechte plavat osobni nenavist. Te je na
svete dost a koukam, ze ani tady neni nuda, ze??
Pravdou zustava, ze pokud budu chtit neco napsat, uz jen do svetla-c,
aby to nahodou nepobourilo pana Stupku.
Osobne si myslim, ze verejna konference svetlo zacina byt k nicemu. Co
potrebuji tmnb si reknou jinde a ostatni maji sve normy, ne?; takze
neni co resit.

                   Zdravim, Heny

P.S. A kus mne chybi, protoze jsem urazena jak anticka socha :-)))))

P.PS. A vaznejsi pripodotek - ve svetle uz nezareaguji ani na jeden
prispevek. Sbohem. Nemam potrebu byt nekde, kde jsou lide neschopni
rozeznat koreni zivota ! A nemyslim tim kamarady, samozrejme...