[Svetlo]upravene koule

Tomáš Hynek
Fri, 19 Jul 2002 09:03:16 +0200

Zdravim vsechny

a omlouvam se za chyby v odkazu - uz jsem usinal po probdele noci u
dalekohledu na hvezdarne.

Dekuji za pochopeni,

Tomas Hynek

----- Original Message -----
From: Vladimír Kocour <Vladimir.KocourAseznam...>
To: Tomáš Hynek <thynekAseznam...>
Sent: Friday, July 19, 2002 7:19 AM
Subject: Re: [Svetlo]upravene koule

Mili přátelé,

pokoušel jsem se podívat se na odkaz Tomáše Hynka. Je v něm jedna
chyba. Správný, funkční odkaz je:

http://thynek.wz.cz/svetlo/koule.jpg

koule s malým "k". S velkým to nefunguje. Upřímně řečeno, kdyby já
upravoval svítidla ve tvaru koule, řešil bych to podobně - s tím
rozdílem, že kryt bych udělal větších rozměrů, tak aby jeho
vzdálenost od svítidla byla všude větší (kvůli odrazu světla od
vnitřní plochy a ohřevu svítidla tímto odraženým světlem).

Podobné uspořádání, jako v Prostějově, je i v Hradci Králové na
některých místech starého města a Nového Hradce Králové (do jisté
míry kvůli hvězdárně).

Vladimír Kocour

Reklama:
Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz