[Svetlo]RE: [svetlaren] zakon o ovzdusi je relevantni uz ted

HenyZ
Wed, 3 Jul 2002 18:24:16 +0200

> v zivote jsem poznal par lidi jako jste Vy a proto si nemyslim, ze
byste
> chtel neco skutecne resit. Vam asi dela nekde dobre ze se muzete s
nekym
> hasterit a napadat ostatni, tak si to uzijte, do toho mi nic neni a
asi ani
> nikdy nebude. prijemny lov
>
> novak

Rudoooo, neblazni, prosim Te. Ted jsi vedle, jak ta jedlicka...Kdyby
byli vsichni jako Tomas, mohli bychom si gratulovat. On si s nami
nedopisuje pro radost ze zivota, vsak ho zna Jura Grygar, Pavel
Suchanu, ja myslim, ze v tomhle neni co resit. Jen holt nam vsem
pochoduji nervy. V pohode, pratele, ano?! A fakticky ctete pozorne, co
se tady pise, sem tam i s temi ulety, ale presto ctete velmi pozorne,
stoji to za to. A musi se nad tim premyslet. I kdyz verim, ze Ruda uz
bude asi pouze deletit, mam pravdu?
                      Heny, porad spise v roli Merlina