[Svetlo]RE: [svetlaren] zakon o ovzdusi je relevantni uz ted

Rudolf Novak
Wed, 3 Jul 2002 14:00:13 +0200

Pane Maixnere,

> neobtezujte ve Svetlarni, kdyz nejste jejim clenem - to plati i pro
ostatni

no, ponekud silne doporuceni, ale samozrejme ze predpokladam, ze
mailinglisty pro cleny mate osetrene tak, aby tam od nikoho jineho nic
neproslo, takze snad zadna tragedie nenastala.

> na pude Svetla o nich diskutovat, lze-li ovsem deni ve Svetle za diskuzi
> povazovat (uz jsem zase ironicky a arogantni).

no Vy jste v prve rade spis sprosty a zmateny. viz nize ;)

> Ale to jiste nemyslite vazne, ze budu ztracet cas tim, ze budu nekoho ucit
> zaklady elektrotechniky a bezpecnostni predpisy. To si musi kazdy
nastudovat
> sam. Predpisy zaberou v knihovne nekolik beznych metru. (Ale nebojte,  to
> podstatne je kratsi.) To byla jen dobre minena rada. Zasahovanim do
> elektrotechnickeho zarizeni se skutecne vystavujete nebezpeci trestniho
> postihu a nektere rady temnonebniku skutecne ohrozuji zivot.

ja s vami nehodlam resit vse, jen me zajimalo co konkretne a proc je spatne
na tom, co navrhuji "temni". ale i dnes jsem se jen dozvedel ze "nektere
rady temnonebniku skutecne ohrozuji zivot", ktere ovsem, to uz ne.

vazeny pane, misto tech mailu co jste psal a doporuceni kde mam a nemam
obtezovat jste par radek napsat mohl ;)))

v zivote jsem poznal par lidi jako jste Vy a proto si nemyslim, ze byste
chtel neco skutecne resit. Vam asi dela nekde dobre ze se muzete s nekym
hasterit a napadat ostatni, tak si to uzijte, do toho mi nic neni a asi ani
nikdy nebude. prijemny lov

novak