[Svetlo]RE: Provaděcí předpis

DQL
Wed, 3 Jul 2002 13:26:19 +0200

Temnonebnice a temnonebnici,

k prispevku Pavla Suchana:

> Zadny alternativni navrh provadeciho predpisu dosud nevznikl.
> Ocekaval jsem  to od odborniku na osvetlovani (pri jejich absolutni a
> permanentni kritice).
> Vzhledem k tomu, ze deklaruji, ze jim nejde o potlaceni snizovani
> svetelneho znecisteni, mohl by to byt i dobry navrh!

No, a jak dobry by byl! :-)) Ale proc neni, o tom jsem jiz psal.

> Ja myslim, ze to muze byt (a je) jinak. Rozhodujicim organem je
> Ministerstvo zivotniho prostredi. To at posoudi, co a kde je pravda, treba
zahranicnimi
> expertizami, kdyz se mu bude zdat, ze zdejsi spor nemuze zhodnotit. At
> kdokoliv prednese cokoliv. Kompromis urci ministerstvo. Ja to od nej aspon
ocekavam.

A to bude ta nejvetsi tragedie. Ouradove o tom nemaji ani paru. A zahranicni
expertiza? Od  koho? Od CIE zcela jiste ne!
Svetlare nema MZP rado a nemluvi s nami :-(.

> A ze nepracuje? Mam take spoustu vyhrad, ale za posledni dva
> mesice jsem s MZP resil nekolik veci a jsem s nimi stale v kontaktu. Dosud
> se velmi intenzivne pracovalo na navrzich ochrannych zon kolem hvezdaren,
> tento ctvrtek je napr. predavam.

To pracujete Vy a ne komise.
Mimochodem, v tech ochrannych zonach je stale Petrin a dalsi hvezdarny v
centru ci tesne blizkosti mest? Zejmena ten Petrin mne zajima, kdyz tam maji
vyznam pouze ta dve svitidla (ke kterym mate vypinac) a rozhledna (na ktere
jste se udajne dobre dohodli s Eltodem).

> Vysledky mereni jsme predali servisnimu rediteli Eltodo
> Citelum  Ing. Skalovi, ktery s nami na mereni spolupracoval. Jsou take
> soucasti zadosti o vyhlaseni zony kolem Stefanikovy hvezdarny pro MZP. Tam
> si je muze kazdy clen komise prohlednout.  Prikladam je k tomuto dopisu.

Aha, tak Petrin je v tom seznamu i nadale. Predesly dotaz beru zpet. Jen to
opravdu nechapu.
Jak se muzeme shodnout na podstatnejsich vecech, kdyz nehodlate ustoupit ani
od toho, o cem jste se vlastnim experimentem presvedcili, ze neni spravne?
Diky za poslani. Reditel Eltoda neni muj kamarad a vysledky mi slibil poslat
muj kamarad.

> Prokazalo se, ze jas oblohy se snizi se zhasnutim rozhledny a dvou
> nejblizsich lamp verejneho osvetleni u hvezdarny. Podle toho take
> vypada nas
> navrh na ochrannou zonu - mimochodem velmi bezproblemove prodiskutovany s
> Eltodem Citelum. Udelat ale ze snahy o objektivni posouzeni hanbu, ze jsme
> to nekomu nedodali ... no nevim, stacilo mozna poslat pripominku (nekdy Ti
> tajne :-) ukazu muj diar - napr. od vcerejska jsem uz mel byt na
> dovolene).

Nojo, Pavle, ale kdyz ja Vam posilal par SMS a mejlik a zadna odezva. Chapal
jsem to jako pripominku. A vite, ze nezavolam pokud mi nepotvrdite, ze
nebudu rusit. Uz jsem Vam malem zpusobil zaludecni vredy, kdyz jsem Vas
SMSkou vyrusil u vecere :-).

> Nevim, kdes na to prisla .... Mohu Ti za sebe cestne prohlasit, ze uz dva
> mesice plnim ukol, ktery mi ministerska komise dala a ve ctvrtek ho
> predavam. Stalo me to mnoho a mnoho dni prace. Nejsem si ani jist, zda to
> nekdo brzdi umele. Myslim, ze ne, jde spise ze starny nekterych o
> nezajem a nebo o vyhodnou pozici.

Pruzna prace komise:

1. schuzka - pocatek brezna
2. mela byt pocatkem dubna, pak presunuta ouradem na 23. dubna a tyden pred
tim posunuta o dalsi den. Skutecne nikdo z clenu komise nema zadny program a
muze prijit kdy se ourednikum zamane.
3. schuzka dodnes nebyla. Mela byt pocatkem cervna a dodnes neni ani
avizovana. Pritom na te prvni se cosi hovorilo o tom, ze navrh ma byt hotov
do konce roku. To znamena reci ouradu, ze z komise ma vyjit do prazdnin aby
uredni siml mel pul roku na jeji podepsani. Pokud to budu brat vazne, tak
prace komise skoncila a nastupuje expertiza ministerstva.

Svetlari to rozhodne nebrzdi. Na MZP nejsou prave v oblibe a tedy nemaji na
to paky (tim nerikam, kdo ty paky ma; abych zase nebyl napaden). Nefunkcnost
komise nahrava spatnemu a vsem skodicimu navrhu p. Hollana.

Tak a bobrik velkeho mlceni je v trapu. Abych zacal nanovo :-(

                                    Tomas Maixner
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry (tvrdí AVG).