[Svetlo]Provaděcí předpis

HenyZ
Tue, 2 Jul 2002 20:07:51 +0200

Ahojte temné i světlé síly :-)
Tak vůbec mne teď napadlo [dnes jsem byla s pár lidmi v Praze a tak
jsme si říkali, že voda stoupá a time chybí...] - máte návrh
prováděcího předpisu za temnonebníky i za světlonebníky? Aby se daly
určité věci porovnat... [Možná už nejsem v obraze, víte, že jsem
nějaký čas ,,stávkovala"]. Je děsná škoda, že neumíme dělat kompromisy
a jisté ústupky a nakonec to vidím tak, že nahráváme [teď rozuměj my
temné síly] světlým silám. Ostatně mne příšerně zarazilo to, co napsal
Tomáš Maixner - je fakt, že petřínští nedodali to, co slíbili? Pavle?
Ach ouvej, lidi, vzpamatujte se...Ono se vážně neprospívá věci, když
se bude hrát do ztracena a když se bude uměle brzdit práce min.
komise. Měli bychom si lépe hlídat to, co nám dalo takovou práci uvést
v život...

Jinak samozřejmě zákon nezákon - alespoň u nás - co u vás?

Tome, přestaň držet bobříka, joo? :-) To bych nechala na jiných,
zejména politických osobnostech :-))

                 Zdravím všechny, Heny